Eselamu Alejkum
Un me sa kuptova mosqartesia juaj eshte ne ate se sa her dueht te tuhet ajo lutje qe eshte e shenuar ne at namaz.
Pra nese fal vetem 2 rekat te ketij namazi pasi i ben sexhdet e namazit lexon
ne cdo te dytin reqat kur te ulesh para se te japish selam,falemendero Allahun co salavat mbi mua, pas namazi bjer ne dhe duke qen ne sechde lexo 7 her Fetihan,Ajeti Kursin me pas thuaj;La ilahe ila-llahu,vahdehu la sherike lehu,lehul-mulkuve lehul hamdu ve huve ala kulli shejin kadir. Kete thuaj 10 her,pas kesaj thuaj;Allahumme inni eseluke bi mekaidil izzi min arshike, ve munteha rrahmeti min kitabike, ve ismikel adhami, ve xhiddike eala, ve kelimatiket-taammeti.
Nese fal 12 rekatpernjiher ne cdo te 2 rekat pas sexhdeve e lexon kete.(dmth per 12 rekar duhet te lexosh 6 her ket lutje te siperpermendur.
Pra kjo lutje thuhet ne cdo te 2 rekat para dhenjes se selamit.
Mendoj se mund te kuptosh edhe me mir e ke te postuar edhe njiher vetem at pjes qe se ke kuptuar
Per ket lloj te ketij namazi Muhammedi a.s. thot; Fal 12 reqat namaz qoft naten ose diten,ne cdo te dytin reqat kur te ulesh para se te japish selam,falemendero Allahun co salavat mbi mua, pas namazi bjer ne dhe duke qen ne sechde lexo 7 her Fetihan,Ajeti Kursin me pas thuaj;La ilahe ila-llahu,vahdehu la sherike lehu,lehul-mulkuve lehul hamdu ve huve ala kulli shejin kadir. Kete thuaj 10 her,pas kesaj thuaj;Allahumme inni eseluke bi mekaidil izzi min arshike, ve munteha rrahmeti min kitabike, ve ismikel adhami, ve xhiddike eala, ve kelimatiket-taammeti.
Me pas kerko prej Allahut ate qe deshiron,dhe coe koken prej sexhdes,duke dhene selam ne te djatht dhe ne te majt.
Hadxhet namazi falet prej 2 deri me 12 reqat,kjo mvaret se ne cfar menyre e fal ate.
Nese ket namaz e falim prej 12 reqatesh selem duhet te japim ne cdo te dytin reqat,para se te japim selam duhet te bejm serish dhe te lexojm ate qe u permend me lart.nese falim 2 reqat ,pas selamit eshte mire te behen tesbihet te cilet i bejme pas cdo namazi.
Me respekt