I ndikuar nga artikujt e shumtë të gazetave,vogëlushi i kërkoi profesorit t 'i jepte njohuri rreth " Trekëndëshit Bermuda të Djallit ". Sipas atyre që kishte mësuar nga shkrimet e ndryshme,kjo zonë i thithte si një " vrimë e zezë " avionët dhe anijet që i afroheshin dhe i asgjësonte ato pa i ngelur as nam e as nishan.
Mësuesi e kishte kuptuar që edhe nxënësit e tjerë kishin onteres të dëgjonin rreth kësaj teme.Pasi vizatoi në dërrasën e zezë një trekëndësh dhe i shpjegoi një nganjë ato që dinte,tha:
- Kjo temë ka edhe njëë këndvështrim tjetër të ndryshëm.Sa përqind është mundësia të përpiheni nga ky trekëndëshi i djalli?
Disa nga nxënësit thanë se probaliteti i udhëtimit në atë zonë është një në njëmijë,edhe njëmijë, edhe nëse realizohej kjomundësi e vogël,rreziku i hyrrjes në këtë trekëndësh i avionëve ose anijeve, si pasojë e defekteve të tyre, është një në milion,ndërsa disa nxënës tjerë thonin se edhe nëse mund të fundoset anija,egziston mundësia për të shpëtuar,kështu që mundësia për tu thithur nga ajo zonë zbret në një në miliard.
-Me siguri që e keqkuptuat se sa të largëta janë këto mundësi për ju.Në këtë mënyrë , a nuk del si rezultat se sa e kotë është të lodhësh kokën me një temë të tillë?!
Nxënësit pasi menduan pak, u hodhën e thanë:
Po, por duhet të kemi interes për këtë temë për të mos u përballur me reziqet që mund të na dalin, edhe pse këto mund të jenë të largëta.
Pastaj mësuesi pranë trekëndëshit vizatoi një drejtkëndësh të madh.
Shqetësimi është diçka që egziston tek të gjithë ne , që nga krijimi, tha ai.Porse shqetësimi që ndjejmë ndaj trekëndëshit të djallit, as sduhet ta ndjejmë dhe ndaj këtij drejtkëndëshi?!
Të gjithë nxënësit , si të kishin bërë marveshje, thanë njëzërit:
-Çfarë drejtkëndëshi është ky, mësues?
Mësuesi me zë plot dashuri,tha:
-Ky që shihni është " drejtëkëndëshi i varrit " ,nxënës!
Drejtkëndëshi, në të cilin do të hyjmë të përgatitur,atëherë nëpërmjet asaj rruge do të mbërrijmë në xhennet.[justify]